Facultăți

     

    INFORMATII CAZARE mai - iulie 2020

    In perioada 25 mai – 10 iunie 2020, pentru studentii care au fost cazati in cursul anului universitar 2019-2020 si solicita prelungirea cazarii in perioada mai- iulie 2020, punem la dispozitie modelul cererii pentru aceasta procedura, in vederea analizarii de catre comisia de cazare si transmiterea ulterioara a deciziei pana la data de 15 iunie 2020. Cererea impreuna cu documentele anexe, se vor transmite pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau vor fi depuse in cadrul administratiei caminului in care au locuit. Amintim faptul ca motivul prelungirii cazarii trebuie sa fie temeinic justificat!

     

    INFORMATII RESTITUIRE/ECHIVALARE PLATA ANTICIPATA CAZARE

    In perioada 1 iunie – 31 iulie 2020, studentii care au realizat plata anticipata a regiei de camin si nu au locuit efectiv in perioada starii de urgenta si ulterior acesteia (dupa data de 16 martie 2020), punem la dispozitie modelul cererii pentru rambursarea (numerar/virament bancar) a sumei aferente perioadei in care nu au beneficiat de cazare. Cererea impreuna cu documentele anexe, se vor transmite pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau vor fi depuse in cadrul administratiei caminului in care au locuit.

     

    INFORMATII PLATA REGIE DE CAMIN

    Incepand cu luna mai 2020, punem la dispozitia studentilor cazati in caminele USAMV Bucuresti, un cont pentru plata prin tranfer bancar. Acesta este RO59TREZ70120F331400XXXX, deschis la Trezoreria Sector 1 Bucuresti, Beneficiar USAMV Bucuresti, CUI 4602041. La detaliile platii vor fi mentionate urmatoarele: nume si prenume locatar, luna si caminul pentru care se achita taxa de cazare.

     

    De aici puteți descărca:

    Anexa 2019 – nr. 1 şi nr. 2

     

     

     

    Măsuri în perioada stării de urgență

     

    Toate structurile Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București (USAMV) vor asigura buna funcționare a instituției, cu măsuri adecvate pentru a proteja sănătatea comunității, în perioada Stării de Urgență, conform Decretului nr.195 din 16.03.2020..

    Actualizare 14.04.2020 Conform Decret  nr. 240 din 14.04.2020

    Începând cu data de 15 aprilie 2020, se prelungește cu 30 de zile Starea de Urgență pe întreg teritoriul României, instituită prin Decretul nr.195/2020.

    Având în vedere această stare de fapt

    - se menține Suspendarea Activității cu Publicul până la data de 15 mai 2020 precum și suspendarea oricărei activități planificate în această perioadă în cadrul USAMV care implică aglomerări de persoane.

    - activitatea didactică se va desfășura online, în continuare, pe platformele specifice, conform planificării orare săptămânale deja cunoscute, în sistem online.

    În scopul prevenirii răspândirii infectării cu coronavirus (COVID-19), prin urmare, vă recomandăm să utilizați următoarele date de contact în funcție de specificitatea solicitării dumneavoastră:

    Cabinet Rector

    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    +4021.318.22.66 / +4021.318.28.88

    Senat Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +40749 184 390 
    Secretariat General

    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    +4021.318.22.66 

    +4021.318.28.88

    Facultatea de Agricultura

    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    +4021.318.04.66 

    +40374.022.801

    Facultatea de Horticultură  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. +40747.26.55.62 
    Facultatea de Ingineria și Gestiunea 
    Producțiilor Animaliere
    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +4021.318.25.61 
    Facultatea de Medicină Veterinară 

    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

    +4021.318.04.69

    +4021.318.04.98

    Facultatea de Îmbunătățiri Funciare și Ingineria Mediului  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +40788.751.495 
    Facultatea de Biotehnologii  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +40374.022.802 
    Facultatea de Management și   Dezvoltare   Rurală  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

    +4021.318.04.65

    +4021.318.28.88

    +40755.07.04.15

    Departamentul pentru Pregătirea 
     Personalului Didactic  

    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +4031.433.41.46 
    Serviciu Evidențe doctorat, diplome și   acte de  studii  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +40749.131.544 
    Birou Statistică studenți  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +40749.131.544
    Registratură  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +40769.053.283 
    Direcția General Administrativă  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

    +4021.318.22.66 

    +4021.318.02.96

    Direcția Economică  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

    +40741.220.060

    +40745.100.942

    Direcția Resurse Umane  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

    +4021.318.36.37 

    +4031.433.42.13

    Direcția Tehnică   Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +4031.433.42.22
    Direcția Achiziții Publice   Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

    +4021.317.60.03 

    +40749.184.384

    Serviciu Relații Internaționale  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +40745.100.928
    Birou Mobilități Studenți  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +40745.100.928
    Relatii Studenți Străini  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +40745.100.928
    Direcția Campus Studențesc  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +40756.116.224
    Biblioteca Centrala  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +40748.025.519
    Biblioteca Facultății de Medicină Veterinară  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +4021.410.8275
    Serviciu Juridic și Contencios  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +40756.136.318
    Editura Universitara ”Ex Terra Aurum”  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +4021.318.22.66
    Centrul pentru Consiliere și Orientare în   Carieră Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +40757.093.599
    Serviciu Comunicare, Relații publice și   Marketing Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. +4021.318.22.66

     

     

    USAMV - activitatea didactică

    Activitatea didactică directă este suspendată până la data de 15 mai 2020 conform Decretului nr.240 din 14.04.2020. Noile decizii asupra activității didactice directe vor fi luate în conformitate cu recomandările instituțiilor statului și vor fi transmise pe rețelele și canalele de comunicare ale USAMV.

    În aceste condiții activitățile didactice se desfășoară, conform planificării orare săptămânale deja cunoscute, în sistem online, utilizând instrumente și platforme dedicate, cadrele didactice având coordonatele studenților.

    Totodată, cadrele didactice coordonatoare pentru lucrări de finalizare studii sunt în permanentă legătură cu studenții din anii terminali.

    De asemenea, se suspendă încasarea taxelor direct la casieriile USAMV, în perioada Stării de Urgență - plățile se pot efectua online.

     

     

    Informații cazare an universitar 2019-2020

     

     

    Listă studenți cazați:

     

    Afișarea listelor se va face în data de 24.09.2019, iar cazarea propriu- zisă se va desfășura în zilele de 28, 29, 30 septembrie 2019, între orele 08 - 15, conform calendarului de cazare.

    Repartizarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în cămine, este făcută de către comisia de cazare, criteriul principal al repartizării locurilor de cazare este cel al performanţei academice.

    Studenţii înmatriculați în anul I (licenţă şi master) care au solicitat cazare la admitere vor fi cazaţi indiferent de sesiunea de înscriere (iulie sau septembrie).

    Studenții din anii de studii II-IV/ VI, respectiv masteranzii din anul II de studii care au solicitat cazare (la administrația căminelor sau la secretariatul Direcției Campus Studențesc) vor fi cazați în ordinea mediilor din anul pe care l-au promovat recent, în limita locurilor disponibile.

    ACTE NECESARE PENTRU CAZARE

    • carte de identitate (original + copie xerox);
    • actele doveditoare pentru situațiile speciale: student cu părinte cadru didactic, orfan de ambii părinți, plasament;
    • dovada achitării tarifului de cazare.

    În urma depunerii acestor documente, administrația căminului va pune la dispoziția solicitanților următoarele:

    • două exemplare ale contractului de cazare (un exemplar pentru student și un exemplar pentru administrația căminului);
    • proces verbal de predare-primire;
    • legitimația de cămin.

    Direcția Campus Studențesc

    Adresa: Bd. Mărăști nr. 59, sector 1, București

    *Direcția se află în Campusul Agronomie Herăstrău, cămin A4.

     

    Persoane de contact:

    Ing. PĂUN Vlad - Director Campus Studențesc

    Ing. OLARU Elena - Șef Serviciu Administrare și Întreținere Cămine

     

    Documente informative cazare

     

     

     

    Te așteptăm în perioada 25 mai - 5 iunie la VIRTUAL OPEN DAYS USAMV BUCUREȘTI!
    Participarea la activități este gratuită. Pentru video prezentarile ofertei educaționale și sesiunile de întrebări și răspunsuri te rugăm să te înscrii aici: https://forms.gle/CaTHBUgryAJgYdMM6.

    Dacă ai întrebări ne poți contacta la numărul de telefon +40 757.093.599 sau pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

     

     Ce am pregătit pentru tine?

    ✔️Tur virtual al universității
    ✔️Video prezentări ale ofertei educaționale, pe facultăți
    ✔️Concurs cu premii (10 tablete cu internet nelimitat gratuit timp de 2 ani)