Conform Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București asigură accesul la informațiile de interes public din oficiu sau la cerere, prin intermediul compartimentului pentru relatii publice sau al persoanei desemnate in acest scop.Responsabil difuzarea informațiilor publice:
- INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
- ACHIZIȚII PUBLICE
- RESURSE UMANE
Informații de interes public
Conform Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București asigură accesul la informațiile de interes public din oficiu sau la cerere, prin intermediul compartimentului pentru relatii publice sau al persoanei desemnate in acest scop.
Responsabil difuzarea informațiilor publice: Prof.univ.dr. Valentina Tudor
Telefon: 0758.046.111
Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Modele de cereri şi reclamaţii tip:
- Cerere-tip de solicitare a informaţiilor de interes public model conform hg 123/2002 privind normele de aplicare a legii nr. 544/2001
- Reclamaţie administrativă în cazul răspunsului negativ la cerere
- Reclamaţie adiministrativă în cazul neprimirii vreunui răspuns la cererea de informaţii publice
- Răspuns la cererea de informaţii publice din partea persoanei desemnate de instituţia publică
- Răspuns la reclamaţia administrativă înaintată de petent instituţiei publice
Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului la acces la informaţiile de interes public solicitate
Aceste modalităţi sunt stipulate în Cap. 3 – „Sancţiuni” al Legii nr. 544/2001, cu modificările ulterioare, privind liberul acces la informaţiile de interes public, după cum urmează:
*ART. 21
(1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere şi atrage răspunderea disciplinară a celui vinovat.
(2) Împotriva refuzului prevăzut la alin. (1) se poate depune reclamaţie la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă de către persoana lezată.
(3) Dacă după cercetarea administrativă reclamaţia se dovedeşte întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei şi va conţine atât informaţiile de interes public solicitate iniţial, cât şi menţionarea sancţiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.
ART. 22
(1) În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7.(*)
(2) Instanţa poate obliga autoritatea sau instituţia publică să furnizeze informaţiile de interes public solicitate şi să plătească daune morale şi/sau patrimoniale.
(3) Hotărârea tribunalului este supusă recursului.
(4) Decizia Curţii de apel este definitivă şi irevocabilă.”
(5) Atât plângerea, cât şi apelul se judecă în instanţă în procedură de urgenţă şi sunt scutite de taxă de timbru.”
* Art. 7 al Legii nr. 544/2001 prevede că:
„(1) Autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia să răspundă în scris la solicitarea informaţiilor de interes public în termen de 10 zile sau, după caz, în cel mult 30 de zile de la înregistrarea solicitării, în funcţie de dificultatea, complexitatea, volumul lucrărilor documentare şi de urgenţa solicitării. În cazul în care durata necesară pentru identificarea şi difuzarea informaţiei solicitate depăşeşte 10 zile, răspunsul va fi comunicat solicitantului în maximum 30 de zile, cu condiţia înştiinţării acestuia în scris despre acest fapt în termen de 10 zile.
(2) Refuzul comunicării informaţiilor solicitate se motivează şi se comunică în termen de 5 zile de la primirea petiţiilor.
(3) Solicitarea şi obţinerea informaţiilor de interes public se pot realiza, dacă sunt întrunite condiţiile tehnice necesare, şi în format electronic.”
Buletin informativ Legea 544 din 2001
Buletin informativ – informații comunicate din oficiu (2018)
Lista informaţiilor de interes public care se comunică din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001
1. Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Universităţii
2. Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare al instituției (toate informațiile sunt disponibile în meniul „Despre USAMV-Documentele universității”), programul de audienţe
3. Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Instituţiei (toate informațiile sunt disponibile în meniul „Despre USAMV-Conducere”) şi ale persoanelor responsabile cu difuzarea informaţiilor publice
4. Coordonatele de contact ale Instituţiei, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de web
5. Sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil
6. Programele şi strategiile proprii
7. Lista cuprinzând documentele de interes public
8. Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii
9. Modalităţi de contestare a deciziei instituţiei în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate
Actualizat: septembrie 2018
Raportul activității de informare publică în baza Legii nr. 544/2001 - anul 2017
Raportul activității de informare publică în baza Legii nr. 544/2001 - anul 2016
Servicii specializate pentru organizare tabără antreprenorială
Clarificări:
Servicii specializate pentru organizare vizite tematice (transport și masă)
AG57 - Achiziție bunuri
AG57 - Achiziție consumabile (papetărie)
Anunț contestaţie Servicii Pază
Prin prezenta va facem cunoscut că la procedura simplificată proprie, Anunţ publiciar nr. ADV1125026/09.01.2020, publicat în data de 09.01.2020 pe site-ul U.S.AM.V. Bucureşti, având ca obiect achiziţia de servicii de protecţie şi pază, s-au depus contestatii astfel:
- Comunicare privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de “Servicii de pază și protecţie”
- Adresa CNSC
- Decizia nr. 857 din 26.05.2020
- Contestatie Rino Guard
- Contestatie Dragostal Security
- Contestatie SGPI Security Force
ANUNT PUBLICITAR PENTRU PARTICIPARE CU OFERTA IN VEDEREA ATRIBUIRII Contractului de furnizare publicatii romanesti si publicatii straine pentru anul 2020
Anunț de participare la procedura proprie privind achiziția servicii pază
Mobilier pentru dotarea laboratorului multimedia, în cadrul proiectului POCU 379/6/21, Cod: 123458
- Rezultatul procedurii de selecție - 27.09.2019
- Anunț selecție parteneri proiect POCU studenți
- Raport de evaluare POCU studenți - 25.09.2019
ANUNT DE PARTICIPARE la procedura de achiziție publica de Servicii pentru organizarea evenimentelor IDNEUF4
Servicii de organizare conferinte - POCU117618
POCU 120760 - Servicii de mediere și plasare pe piața muncii în cadrul proiectului
Servicii de Business Coaching si Sprijin in realizarea planificarilor strategice pentru IMM - POCU117618
Servicii organizare conferinte POCU 117618
Anunt publicitar
Servicii de mediere si plasare pe piata muncii in cadrul proiectului POCU/299/3/14/120760
Servicii de catering in cadrul proiectului POCU/299/3/14/120760
- Decizia CNSC la contestatia depusa
- Contract
- Formulare
- Caiet de sarcini
- Documentația de atribuire
- Raportul procedurii
- Contestație
Servicii de catering in cadrul proiectului POCU/90/6.13/6.14/109308
SERVICII INFORMARE PUBLICITATE PROIECT "CONSOLIDARE, REABILITARE, MODERNIZARE, MODIFICARI INTERIOARE SI RENOVARE CLADIRE CORP B - FACULTATEA DE HORTICULTURA DIN CADRUL U.S.A.M.V. DIN BUCURESTI", COD SMIS 122018, DIN DATA DE 07.03.2019
Servicii de catering in cadrul proiectului POCU/299/3/14/120760
- Contract
- Formulare
- Fișa de date
- Caiet de sarcini
- Răspuns la solicitarea de clarificări
- Rezultatul evaluării
Servicii de business coaching si sprijin in realizarea planificarilor strategice pentru IMM
Servicii cazare catering și închiriere săli organizare cursuri POCU 117617
Servicii organizare conferințe antreprenori POCU 117617
- Clarificări privind achiziția serviciilor de organizare conferințe
- Instrucțiuni ofertanți
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
Servicii pază
- Adresa CNSC nr. 984 din 09.01.2019
- Decizia CNSC nr. 22 din 09.01.2019
- Contestație 21.12.2018
- Informare depunere contestatie
- Raspuns solicitare clarificari servicii paza
- Contract
- Formulare
- Fișă de date
- Caiet de sarcini
Anunț contestaţie
Prin prezenta vă facem cunoscut că la procedura simplificată proprie cu anunţ de participare publicat în data de 26.07.2017 pe site-ul U.S.AM.V. Bucureşti, având ca obiect achiziţia de servicii de protecţie şi pază, s-a depus contestaţie în data de 30.10.2017 împotriva deciziei comisiei de evaluare de respingere a unei oferte depuse în cadrul acestei proceduri.
Ataşăm la prezenta înştiinţare, contestaţia.
Anunț contestaţie
Prin prezenta vă facem cunoscut că la procedura simplificată proprie cu anunţ de participare publicat în data de 26.07.2017 pe site-ul U.S.AM.V. Bucureşti, având ca obiect achiziţia de servicii protecţie şi pază, s-a depus contestaţie împotriva deciziei comisiei de evaluare de respingere a unei oferte depuse în cadrul acestei proceduri.
Ataşăm la prezenta înştiinţare, contestaţia.
Anunț de participare la procedura simplificată proprie privind achiziția “serviciilor de protecție și pază”
- Anunț
- Documentație pentru atribuirea Contractului de Servicii de Pază
- Caiet de Sarcini
- Formulare
- Contract de Servicii
Achizitii publice – Proiect „Career path to youth labor mobility”
- Servicii cursuri leadership
- Servicii organizare eveniment informativ
- Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel
- Stand brosuri
- Videoproiector
- Servicii de cazare la hotel
- Servicii de expert achiziții
- Servicii printare rollup
- Printare materiale promovare
- Achizitie flipchart
- Achizitie servicii inscriptionare tricouri
- Achizitie laptop
- Achizitie dulap lemn
- Achizitie ecran protectie
- Achizitie antivirus
- Achizitie brosura
- Achizitie comunicate de presa
- Achizitie dulap arhivare
- Achizitie servicii traducere
- Achizitie servicii transport
- Achizitie tabla magnetica
- Achizitie servicii conferinta
Va invitam sa participati cu oferte la procedura de achiziție publica “Mobilier dotare clădire Facultatea de Biotehnologii”, in conformitate cu prevederile Legii 98/2016 privind achizitiile publice, art. 104, alin. 1, lit. c) si art. 104, alin. 5, lit. a).
Data si ora limită pentru depunerea ofertelor: 18.08.2016, ora 10:00. Oferta se va depune la Registratura U.S.A.M.V. Bucureşti, cladirea Corp A Rectorat, parter, situata in bd. Mărăști 59, sector 1, Bucureşti.
Documentatia de atribuire se poate ridica gratuit de la Serviciul Achizitii intre orele 8-15, in fiecare zi de luni pana vineri. Persoana de contact: ing. Oana Gras, tel. fix 021.318.47.16, tel. mobil 0724.542.551.
Servicii de business coaching si sprijin in realizarea planificarilor strategice pentru IMM
Servicii cazare catering și închiriere săli organizare cursuri POCU 117617
Servicii organizare conferințe antreprenori POCU 117617
- Clarificări privind achiziția serviciilor de organizare conferințe
- Instrucțiuni ofertanți
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
Servicii pază
- Adresa CNSC nr. 984 din 09.01.2019
- Decizia CNSC nr. 22 din 09.01.2019
- Contestație 21.12.2018
- Informare depunere contestatie
- Raspuns solicitare clarificari servicii paza
- Contract
- Formulare
- Fișă de date
- Caiet de sarcini
Anunț contestaţie
Prin prezenta vă facem cunoscut că la procedura simplificată proprie cu anunţ de participare publicat în data de 26.07.2017 pe site-ul U.S.AM.V. Bucureşti, având ca obiect achiziţia de servicii de protecţie şi pază, s-a depus contestaţie în data de 30.10.2017 împotriva deciziei comisiei de evaluare de respingere a unei oferte depuse în cadrul acestei proceduri.
Ataşăm la prezenta înştiinţare, contestaţia.
Anunț contestaţie
Prin prezenta vă facem cunoscut că la procedura simplificată proprie cu anunţ de participare publicat în data de 26.07.2017 pe site-ul U.S.AM.V. Bucureşti, având ca obiect achiziţia de servicii protecţie şi pază, s-a depus contestaţie împotriva deciziei comisiei de evaluare de respingere a unei oferte depuse în cadrul acestei proceduri.
Ataşăm la prezenta înştiinţare, contestaţia.
Anunț de participare la procedura simplificată proprie privind achiziția “serviciilor de protecție și pază”
- Anunț
- Documentație pentru atribuirea Contractului de Servicii de Pază
- Caiet de Sarcini
- Formulare
- Contract de Servicii
Achizitii publice – Proiect „Career path to youth labor mobility”
- Servicii cursuri leadership
- Servicii organizare eveniment informativ
- Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel
- Stand brosuri
- Videoproiector
- Servicii de cazare la hotel
- Servicii de expert achiziții
- Servicii printare rollup
- Printare materiale promovare
- Achizitie flipchart
- Achizitie servicii inscriptionare tricouri
- Achizitie laptop
- Achizitie dulap lemn
- Achizitie ecran protectie
- Achizitie antivirus
- Achizitie brosura
- Achizitie comunicate de presa
- Achizitie dulap arhivare
- Achizitie servicii traducere
- Achizitie servicii transport
- Achizitie tabla magnetica
- Achizitie servicii conferinta
Va invitam sa participati cu oferte la procedura de achiziție publica “Mobilier dotare clădire Facultatea de Biotehnologii”, in conformitate cu prevederile Legii 98/2016 privind achizitiile publice, art. 104, alin. 1, lit. c) si art. 104, alin. 5, lit. a).
Data si ora limită pentru depunerea ofertelor: 18.08.2016, ora 10:00. Oferta se va depune la Registratura U.S.A.M.V. Bucureşti, cladirea Corp A Rectorat, parter, situata in bd. Mărăști 59, sector 1, Bucureşti.
Documentatia de atribuire se poate ridica gratuit de la Serviciul Achizitii intre orele 8-15, in fiecare zi de luni pana vineri. Persoana de contact: ing. Oana Gras, tel. fix 021.318.47.16, tel. mobil 0724.542.551.
- Resurse Umane
- Alegeri în structuri și funcții de conducere
- Anunțuri resurse umane
- Posturi didactice vacante
- Posturi personal cercetare-dezvoltare vacante
- Anunțuri Examene Promovare
Resurse Umane
În privinţa valorificării eficiente a resurselor umane, vor fi avute în vedere următoarele componente principale:
- creşterea exigenţelor în recrutarea personalului;
- aprobarea de către Senatul universitar a titlurilor universitare pe baza propunerilor Comisiei de Evaluare şi Atestare constituită la nivelul Universităţii;
- reconsiderarea echilibrului între numărul personalului didactic şi cel didactic auxiliar de cercetare şi administrativ.
În legătură cu gestiunea resurselor umane, cu recrutarea şi promovarea personalului, USAMV Bucureşti îşi propune, imediat şi în perspectiva următorilor 5 ani, următoarele acţiuni importante:
- elaborarea unui program special în domeniul recrutării personalului şi acordării titlurilor universitare (condiţii, criterii cantitative şi calitative, organizarea concursurilor, soluţionarea contestaţiilor etc.);
- alocarea de fonduri pentru stagii în străinătate şi utilizarea la maximum a burselor oferite de Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării şi de alte instituţii, organizaţii şi consorţii din ţară şi din străinătate;
- flexibilizarea mobilităţii didactice şi de cercetare ştiinţifică, în sensul atragerii personalului din cercetarea ştiinţifică în activităţile didactice ale universităţii şi invers;
- instituţionalizarea în cadrul universităţii a unor activităţi de cercetare ştiinţifică pe profilul diferitelor facultăţi şi specializări acreditate autorizate provizoriu să funcţioneze în cadrul Universităţii de Ştiinţe Agronomice şi Medicină Veterinară Bucureşti;
- îmbunătăţirea substanţială a raportului dintre totalul posturilor didactice ocupate şi numărul total al posturilor didactice prevăzut în statele de funcţiuni ale universităţii; în cadrul USAMV Bucureşti, acest raport este în prezent de 50,9% şi ne propunem să-l creştem la cel puţin 60,5% ;
- numărul posturilor didactice se va reduce cu până la 5% până în anul 2013, în principal pe seama reducerii numărului de ore pe săptămână;
- pentru aceeaşi perioadă se are în vedere reducerea posturilor didactice auxiliare şi administrative cu până la 9%, prin generalizarea acţiunilor de informatizare şi eficientizarea activităţilor de secretariat şi întreţinere;
- diferenţierea sistemului de salarizare, în corelaţie cu creşterea pe plan naţional a nivelului salarizării, prin sistemul de normare, dar şi prin performanţele individuale anuale şi contribuţiile individuale sau colective la generarea de venituri pentru universitate.
Documente de lucru:
- Fişa de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale personalului didactic, didactic auxiliar şi nedidactic (.doc)
- Fişa postului (.doc)
- Fişa didactică a postului (.xls)
- Procedura operațională de acordare a gradației de merit (pdf)
- Model pontaj plata cu ora 2012-2013 (.xls)
- Model propuneri plata cu ora (.xls)
- LEGEA nr. 176 din 1 septembrie 2010 privind integritatea în exercitarea funcţiilor şi demnităţilor publice, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, precum şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative
- Declaraţii de avere şi interese (Anexa nr. 1 şi nr. 2)
- Procedura operațională pentru personal didatic auxiliar(pdf)
Anunțuri resurse umane
Concurs 15.03.2021
Data limită de depunere a dosarelor: 08.03.2021
1 post conducător auto (șofer)-Serviciul Parc Auto
1 post technician – Facultatea de Biotehnologii – Departamnetul Biotehnologii
1 post laborant – Facultatea de Medicină Veterinară - Departamentul Științe Preclinice
1 post muncitor calificat Facultatea de Medicină Veterinară – Departamentul Științe Preclinice
1 post tehnician- Facultatea de Medicină Veterinară - Departamentul Științe Preclinice
Concurs 25.02.2021
Data limită de depunere a dosarelor: 19.02.2021
1 post Administrator patrimoniu - Direcția Resurse Umane - Serviciul Salarizare
Concurs 19.01.2021
Data limită de depunere a dosarelor: 12.01.2021
Rezultatul soluționării contestațiilor cu privire la rezultatele selecției dosarelor de înscriere
1 post administrator patrimoniu – Facultatea de Management și Dezvoltare Rurală
4 posturi îngrijitoare - Direcția Tehnică / Serviciul Logistică / Compartiment Administrativ clădiri
3 posturi administrator patrimoniu – Direcția Achiziții Publice
1 post administrator financiar patrimoniu – Direcția Generală Administrativă
1 post administrator financiar patrimoniu – Direcția Juridic și Patrimoniu/Biroul Patrimoniu
1 post Consilier Juridic - Direcția Juridic și Patrimoniu / Serviciul Juridic
3 posturi Consilier Juridic - Direcția Juridic și Patrimoniu / Serviciul Juridic
1 post Director al Direcției Juridic și Patrimoniu
1 post administrator financiar patrimoniu – SCDVP Pietroasa - Istrița / Cercetare - Tematică și bibliografie
1 post inginer cercetare – SCDVP Pietroasa - Istrița / Cercetare - Tematică și bibliografie
Posturi didactice vacante
Perioada determinată 2020-2021
Concursuri pentru ocuparea posturilor didactice vacante – perioada determinată 2020-2021
- Semestrul I
- REZULTATELE FINALE ALE CONCURSULUI ORGANIZAT ÎN SEM. I AL ANULUI UNIVERSITAR 2020-2021 PENTRU OCUPAREA PE O PERIOADĂ DETERMINATĂ A POSTURILOR DIDACTICE VACANTE aprobate în ședința Senatului universitar din data de 12.02.2021
- REZULTATELE EVALUĂRII COMISIILOR DE CONCURS pentru ocuparea pe o perioadă determinată a posturilor didactice vacante
- Situația candidaților înscriși la concursul organizat în semestrul I al anului universitar 2020-2021 pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante pe o perioadă determinată
- Calendarul concursului
- Baza legală:
- Legea Educaţiei Naţionale nr.1/2011
- Ordinul nr. 6129/2016 privind aprobarea standardelor minimale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice din învățământul superior, a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare, a calității de conducător de doctorat și a atestatului de abilitare
- Ordinul nr. 4106/2016 privind componența nominală a Consiliului Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare
- H.G. nr.457/2011 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior
- H.G. nr.36/06.02.2013 privind modificarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante în învăţământul superior, aprobată prin H.G. nr.457/2011
- Metodologie privind organizarea si desfasurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante
- Anexe și formulare
- Completări la Metodologie privind organizarea și desfășurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante aprobate de Senatul universitar în ședința din data de 29.07.2014
- Atribuţiile/activităţile, tematica şi componenţa comisiilor de concurs aferente posturilor didactice vacante:
- Componența comisiilor de concurs;
- Poziția 33 - Asistent Universitar - Fac. de Agricultură - Dep. Științele Plantelor;
- Poziția 76 - Asistent Universitar - Fac. de Medicină Veterinară - Dep. Științe Preclinice;
- Poziția 77 - Asistent Universitar - Fac. de Medicină Veterinară - Dep. Științe Preclinice;
- Poziția 53 - Asistent Universitar - Fac. de Medicină Veterinară - Dep. Producții animaliere și Sănătate Publică;
- Poziția 54 - Asistent Universitar - Fac. de Medicină Veterinară - Dep. Producții animaliere și Sănătate Publică;
- Poziția 55 - Asistent Universitar - Fac. de Medicină Veterinară - Dep. Producții animaliere și Sănătate Publică;
- Poziția 49 - Asistent Universitar - Fac. de Medicină Veterinară - Dep. Științe Clinice;
- Poziția 50 - Asistent Universitar - Fac. de Medicină Veterinară - Dep. Științe Clinice;
- Poziția 51 - Asistent Universitar - Fac. de Medicină Veterinară - Dep. Științe Clinice;
- Poziția 18 - Asistent Universitar - Fac. de Management și Dezvoltare Rurală - Dep. Management și Marketing (filiala Slatina).
Nume | CV | Fișa de verificare a standardelor universității |
Lista de lucrări |
Bold Nicolae | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Bulai Elisabeta Voichita | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Dobrilă Mădălina Laura | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Mihai Sorina Andreea | Descarcă | Descarcă | Descarcă lista 1 / Descarcă lista 2 |
Paraschiv Iulia Alexandra | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Peteoacă Elena Alexandra | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Popa Alexandra | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Roșca Maria | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Turbatu Raluca Mihaela | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Perioada nedeterminată 2020-2021
Concursuri pentru ocuparea posturilor didactice vacante – perioada nedeterminată 2020-2021
- Semestrul I
- REZULTATELE FINALE ALE CONCURSULUI ORGANIZAT ÎN SEM. I AL ANULUI UNIVERSITAR 2020-2021 PENTRU OCUPAREA PE O PERIOADĂ NEDETERMINATĂ A POSTURILOR DIDACTICE VACANTE aprobate în ședința Senatului universitar din data de 12.02.2021
- REZULTATELE EVALUĂRII COMISIILOR DE CONCURS pentru ocuparea pe o perioadă nedeterminată a posturilor didactice vacante
- Situația candidaților înscriși la concursul organizat în semestrul I al anului universitar 2020-2021 pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante pe o perioadă nedeterminată
- Calendarul concursului
- Baza legală:
- Legea Educaţiei Naţionale nr.1/2011
- Ordinul nr. 6129/2016 privind aprobarea standardelor minimale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice din învățământul superior, a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare, a calității de conducător de doctorat și a atestatului de abilitare
- Ordinul nr. 4106/2016 privind componența nominală a Consiliului Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare
- H.G. nr.457/2011 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior
- H.G. nr.36/06.02.2013 privind modificarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante în învăţământul superior, aprobată prin H.G. nr.457/2011
- Metodologie privind organizarea si desfasurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante
- Anexe și formulare
- Completări la Metodologie privind organizarea și desfășurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante aprobate de Senatul universitar în ședința din data de 29.07.2014
- Lista posturilor didactice și de cercetare vacante din Monitorul Oficial
- Atribuţiile/activităţile, tematica şi componenţa comisiilor de concurs aferente posturilor didactice vacante:
- Componența comisiilor de concurs;
- Poziția 10 - Lector Universitar - Fac. de Ingineria și Gestiunea Producțiilor Animaliere - Dep. Limbi Moderne;
- Poziția 11 - Lector Universitar - Fac. de Ingineria și Gestiunea Producțiilor Animaliere - Dep. Limbi Moderne;
- Poziția 22 - Șef lucrări - Fac. de Ingineria și Gestiunea Producțiilor Animaliere - Dep. Științe formative în creșterea animalelor și stiințe alimentare;
- Poziția 54 - Șef lucrări - Fac. de Medicină Veterinară - Dep. Științe Preclinice;
- Poziția 31 - Șef lucrări - Fac. de Medicină Veterinară - Dep. Științe Clinice;
- Poziția 32 - Șef lucrări - Fac. de Medicină Veterinară - Dep. Științe Clinice;
- Poziția 33 - Șef lucrări - Fac. de Medicină Veterinară - Dep. Științe Clinice;
- Poziția 28 - Șef lucrări - Fac. de Management și Dezvoltare Rurală - Dep. Management și Marketing.
Nume | CV | Fișa de verificare a standardelor universității |
Lista de lucrări |
Bărbulescu Ioana | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Ciocan Horia | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Constantin Nicolae Tiberiu | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Dumitrache Florentina Claudia | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Gurău Rodica Maria | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Lehene Cosmin Florin | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Marinescu Alexandru Valeriu | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Neacșu Ana Maria | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Uzun Seralp | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Posturi personal cercetare-dezvoltare vacante
- Proiect: Tehnologie de aplicare in culturi de tomate a sistemului de management integrat(SMI) al rezistenței agrosistemelor- LEDSIMTOM - din cadrul proiectului complex PN-III-1.2. PCCDI -2017-0301, NR.28 PCCDI/ 21.03.2018 SEDMAGRO
- Anunț
- În urma evaluării candidata Drd. Nicolae Ioana Cătălina a fost declarată ADMISĂ pentru ocuparea poziției vacante de Asistent cercetare (doctorand) în cadrul proiectului 28 PCCDI/21.03.2018 cu acronimul SEDMAGRO, proiect component nr.4 din partea partenerului P4 USAMV - BUCUREȘTI.
Concursuri pentru ocuparea posturilor de cercetare-dezvoltare vacante – perioadă nedeterminată 2020 – 2021
- Semestrul I
- Situația candidaților înscriși la concursul organizat în semestrul I al anului universitar 2020-2021 pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante pe o perioadă nedeterminată
- Calendarul concursului
- Baza legală:
- Legea Educaţiei Naţionale nr.1/2011
- Ordinul ministrului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului nr. 6560/20.12.2012
- Ordinul ministrului Educaţiei Naţionale nr. 4106/2016
- H.G. nr.457/2011 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior
- H.G. nr. 36/06.02.2013 privind modificarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante în învăţământul superior, aprobată prin H.G. nr.457/2011
- Metodologie privind organizarea si desfasurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante
- Completare la Metodologia aprobată din 20.12.2016
- Anexe și formulare
- Lista posturilor didactice și de cercetare vacante din Monitorul Oficial
- Atribuţiile/activităţile, tematica şi componenţa comisiilor de concurs aferente posturilor didactice vacante:
Nume | CV | Fișa de verificare a standardelor universității |
Lista de lucrări |
Ion Violeta | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Arhivă posturi personal cercetare-dezvoltare vacante 2019-2020
Arhivă posturi personal cercetare-dezvoltare vacante 2018-2019
Arhivă posturi personal cercetare-dezvoltare vacante 2016-2017
Arhivă posturi personal cercetare-dezvoltare vacante 2015-2016
Anunțuri Examene Promovare
Concursuri pentru promovare 2020 – 2021
- Semestrul I
- REZULTATELE FINALE pentru ocuparea pe o perioadă nedeterminată a posturilor didactice vacante propuse pentru promovare publicate pe site-ul usamv aprobate în ședința Senatului universitar din data de 12.02.2021
- REZULTATELE EVALUĂRII COMISIILOR DE CONCURS pentru ocuparea pe o perioadă nedeterminată a posturilor didactice vacante propuse pentru promovare
- Situația candidaților înscriși la concursul de promovare organizat în semestrul I al anului universitar 2020-2021 pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a posturilor didactice vacante
- Calendarul concursului
- Anexe și formulare
- Examen promovări - 18 decembrie 2020
- Rezultatele examenelor de promovare
- Anunț
- Facultatea de Horticultură - Daniel Constantin Potor
- Facultatea de Îmbunătățiri Funciare și Ingineria Mediului - Alexandru Dumitru
- Direcția Economică - Administrator Financiar de Patrimoniu - Săndel Păldău
- Direcția Economică - Administrator Financiar de Patrimoniu - Andreea Iancu
- Direcția Economică - Administrator Financiar de Patrimoniu - Cristian Pană
- Direcția General Administrativă - Administrator Financiar de Patrimoniu - Nicolae Cristian Coșbuc
- Facultatea de Îmbunătățiri Funciare și Ingineria Mediului - Florina Ene
- Departamentul pentru pregătirea personalului didactic - Alexandra Cosmina Topală
- Cabinet Prorectorat Cercetare Științifică - Roxana Franzutti
- Biblioteca Faculății de Medicină Veterinară - Carmen Gabriela Nan
- Biblioteca Faculății de Medicină Veterinară - Raluca Gabriela Paula Bichir
- Biblioteca Faculății de Medicină Veterinară - Alina Georgiana Turjanschi
- Facultatea de Ingineria și Gestiunea Producțiilor Animaliere - Dep. Tehnologii de Producție și Procesare - Muncitor calificat
- Atribuţiile/activităţile, tematica şi componenţa comisiilor de concurs aferente posturilor didactice:
- Componența comisiilor de concurs;
- Poziția 6 - Profesor Universitar - Fac. de Agricultură - Dep. Științele Solului;
- Poziția 12 - Conferențiar Universitar - Fac. de Agricultură - Dep. Științele Plantelor;
- Poziția 5 - Profesor Universitar - Fac. de Ingineria și Gestiunea Producțiilor Animaliere - Dep. Tehnologii de producție și procesare;
- Poziția 6 - Profesor Universitar - Fac. de Ingineria și Gestiunea Producțiilor Animaliere - Dep. Științe formative în creșterea animalelor și științe alimentare;
- Poziția 7 - Conferențiar Universitar - Fac. de Biotehnologii - Dep. Biotehnologii;
- Poziția 8 - Conferențiar Universitar - Fac. de Biotehnologii - Dep. Biotehnologii;
- Poziția 23 - Șef lucrări - Fac. de Biotehnologii - Dep. Biotehnologii;
- Poziția 3 - Profesor Universitar - Fac. de Biotehnologii - Dep. Biotehnologii Industriale;
- Poziția 13 - Conferențiar Universitar - Fac. de Management și Dezvoltare Rurală;
- Poziția 9 - Profesor Universitar - Fac. de Management și Dezvoltare Rurală.
Nume | CV | Fișa de verificare a standardelor universității |
Lista de lucrări |
Cofas Elena | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Gherghina Evelina | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Gîdea Mihai | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Mărcuță Liviu | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Marin Monica Paula | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Popa Elisabeta Elena | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Toader Maria | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Vamanu Emanuel | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Voaideș Cătălina Mihaela | Descarcă | Descarcă | Descarcă |